3Tospikannesi Renata Ben 2 gebeliğimde yaşamadım ama bunda yaşadım 1 aralıkta oldu 2 aralıkta kesildi çok da değildi kanamam 😊
Emel_33 Renata Yok bir sıkıntı olmuyor gebe kaldığımı direk o şekilde anlayabiliyorum benim 1 yaşayan 3 ölü gebeliğim oldu şuan hamileyim 10 gün kaldı doğumuma bütün gebelik lerimde yerleşme kanaması yaşadım. Herkeste olmuyor sanırım 🤷🏼♀️
Renata Benimde bu 2. Gebeligim, ilk gebeligimde 20+5 haftalikten bebegimin kalbi durdu. Simdi 6 haftalik 2.hamiligimdeyim.
Renata Emel_33 Amin, alahin izni ile hepimiz saglikla bebeklerimizi kucagimiza alalim insallah 🙏 Tek dilegim bu..