Azeriqizi Kizlar bebegin hareketini asagids hiss ediyorum bi kac gundur acaba kafasiylami vuuryor ya ayaklariylami bide hareketleri azaldi yukardada kaburgamin orda bisey var ama bilmiyroum kafasimi ayaklarimi ama vjnya baski oluyor ve hareketler asagida.
EmineSerdar Azeriqizi bnde 30 haftalık hamileyim bnde doktora sordum hareketleri heo asagida hissediyorum diye ayakları aşağıda o yüzden normal dedi korkma sayısı önemli bizim için sadece dedi 2 3 gundur bnmde biraz hareket i azaldi
TubaEraslan Valla luan kanala inmemiş olabilir ayağı da başıda olabilir anca muanede öğrenirsin onu canım anlayamassın ki
Azeriqizi TubaEraslan 3 4gune muaynem canim hareketlerde azaldi bide vjnin ustunde kalp atisi gibi tik tik atiyor ama bilemedim ya tedirginimde
TubaEraslan Azeriqizi hareketi az olması sorun değil . Sorun eğer 2 saat içinde hiç hareket etmesse olur