Masell ne olması gerekiyorsa en sağlıklısı neyse o olsun öncelikle. Aklı olan normal doğurmaz ne demek, hiç mantıklı mı? Aklı olan der ki; Allahın tsarladığı yol buysa olması gereken budur. Yani Allahtan daha bilgili değilizdir heralde? Neden böyle ni korkutma yapıyor🤷🏻♀️ Sen kimseyi dinleme sadece dua et, en sağlıklı nasıl olacaksa öyle olsun inşallah kolaylıkla sağlıkla doğurursun💙