Yarın 32+2 yiz kontrolümüz var. 32 itibari ile nst ye bağlıyorlar diye duymuştum. Herhalde yarın ilk nst mize gireriz diye düşünüyorum ☺️ süreç nasıl oluyor anlatır mısınz nasıl bişey bu nst ? Nst den once dikkat etmem gereken şeyler var mı? Tok gitmek aç gitmek, çikolata meyve suyu gibi bebegi hareketlendircek şeyler yemek veya yememek gibi..