Minikpopo yapma yaa çok üzüldüm benim kayınamda malatyada oturyor üç gün sonra gelicekler artık ne kadar burda kalcaklar bilmem kayınatamda gelcek😏 hiç gelmeseler daha iyi ama ne yapım işte. Her şeye burnunu sokyorlar ordan bile, gelince düşünemiyorum bile. Sende germe kendini gevşe biraz kendini sıkdıkça daha çok agrın kasılman olur. Az kaldı az🤰🏻🤱