Elifaras_ ben eren koyacaktır vqzgectim Miran geldi aklıma ve içime daha çok siniyor kayinbababmin ismi ile bir koyacagiz biz zeki Miran olacak zeki ismini hiç istemiyorum ama eşim ısrar ediyor Miran tek olarak da çok güzel Aras da yakışmış yanına bence ismiyle yasasinalr inslalah ☺️