minikmucizemmmmmm 1Bebegimiz mide yanmasından kaynaklı olabilir. Geç saatte bir şey yediğim zaman benimde oluyo veya baharatlı ağır şeyler yediğimde. Bi yudum soğuk süt hafifletir sade soda falan
Tubagns1508 1Bebegimiz hamilelikte çok normal canım benim 2. Trimester ortalarında başladı çok berbat derecedeydi doktorum gaviscon verdi yanma olduğu zaman içiyorum ve geçiyor