Arkadaş çevresinin yanı sıra bu forumda bile HASSAS ibaresi koymadan öylesine açılmış bir postta ölü doğum,erken doğum yapmış bebeğini kaybetmiş ya da biri bir şey sorduğunda hemen arkasına benim bebeğim vefat etti gibi şeyler görüyorum inanılmaz etkileniyorum okuma bakma olucak ama herhangi bir şey belirtilmediği için denk geliyoruz ve etkileniyoruz bu konuda hassas olunsa keşke !