Fatmacar-123 yaptırmamak daha mı iyi ne düşünüyorsunuz bu konu da bende kararsızım da bir şey yoksa bile binde bir ihtimal bir şey çıkarsa doğuma kadar kendimi strese sokabilirim Allah öyle nasip etmişse ister sağlıksız ister sağlıklı hepsi kabulüm diyorum ama eğer sonuç sıkıntılı çıktı ona göre anne karnında rahatsızlığı belirlenip bir tedavi gibi bir şey yapılıp önlenecekse daha doğmadan olabilir yaptırırım diyorum ama öyle bir tedavi vs olmayacaksa sadece risk var mı yok mu bilmek içinse yani çok istediğimi sanmıyorum kafam karıştı 🤔