beniminikuzum08 ya benden evde takip etmemi istediler gittim ben, birde diyetisyene yönlendirdiler 🤷🏼♀️ verdikleri diyeti yapabiliyor muyum, aslaaa 🙄 kadın sabah saat 9 da en geç kahvaltı diyor ben uyanamıyorum ki o saate. Onu geçtim akşam yemeği 7 de diyor da yani 2-3 saatte bir açlık bastırıyo zaten nasıl dayanayım ben 🙄 haftam olmuş 32 🤦🏼♀️