Yilmazm Geçen söke devlete gittim refaeddin şahindi sanırım ismi doktorun .iyi bilgili bir doktora benziyordu ancak Çok kalabalık oldugu için asla bir daha tercih etmem
Drycgds Yilmazm tesekkür ederim bende egemed te üzeyir beye gidiyorum memnunum doğum fiyatları ne kadar bilmiyorum ama