Karenim13 ağzım şu an bile açık. Benim çocukluktan beri böyle. Hep sprey alerji hapıyla yaşardım, yine tam açık olmazdı. Bi de şu an düşün. Tuzlu su yapıyorum bazen beynime kadar çekiyorum yatmadan azıcık iyi oluyo. Kendini avutuyorum geçici süreç diye. Çok kötüü