Kızlar 2 gün boyunca gebelik zehirlenmesi şüphesiyle hastane yattım bugün taburcu oldum . Normalde hiç alttan bakmıyordu doktor ama bugün baktı rahim uzunluğuna mı bakacağım ne öyle bişey dedi . Çocuk da doğum pozisyonundaydı . Hastaneden çıkmadan bana bir doz ciğer geliştirici vurdular yarın da diğer dozu vurulacağım . Yani bu demek oluyor ki her an doğum olabilir diye mi vurdular yoksa ne olur ne olmaz düye mi korktum bayağı çünkü daha çok küçük 31+2 deyiz . Karın etrafı ağarıyor ama sadece sol tarafım acaba sancı mı çekiyorum diyordum hastanede de aynı şekilde ağredı ama nst de ağrı yoktu . Doktor çocuğun haftasına göre hareketlerinin çok iyi olduğunu kalp atışının çok iyi olduğunu söyledi . Bende korkuyorum şimdi sanki her an doğuracakmışım gibi bir psikolojiye girdim