Nurtekee hayır malesef normalde tekirdağda yaşıyorum, buraya ailemin yanına gelmem gerekti. çok araştırdım bende devlette ama bulamadım sanırım kadın doğum yönlendiriyor devlette, malesef hiç bi bir bilgim yok. ben tekirdağda zaten ücretli gidecektim mecburen orada devlette yoktu. o yüzden burdada direkt özel gittim.