Merhaba kızlar 37+5 te sancılanarak hastaneye gittim 2 cm açıklık vardı gece muhtemelen gelirsin dedi doktorum burda bekletmeyeceğim eve git stres olma dedi eve gönderdi gece hafif sancılandım ama tolere edemediğinde gel dediği için gitmedim gece nişanımda geldi ertesi gün oldu doktorumla kontak halindeydim hep kanamalarım devam edince gel dedi gittim ve hastaneye yatışım yapıldı sancım yoktu ama kanamam çoktu suni sancı verildi 7 saatlik suni sancıdan sonra açıklığım 2 den 3 e cıkmıştı her alttan muayenede canımdan can gidiyordu doktor rahmimin ters olduğunu söyledi alttan muayene ederken bir yandanda rahmimi çekiyordu doğum pozisyonunu alması için gece 11 de tekrar muayeneye geldiğinde sezeryan olmak istiyorum dedim keseni patlatıcsm kese patladıktan sonra açılma hızlanıyor eminmisin dedi eminim bebeğime birşey olacak hissediyorum dedim gerçekten bir hiç kapladı içimi resmen içimdeki ses bebeği kurtar diyordu nst de kalp atışı olmasına rağmen … doktor annelerin hislerine güveniyorum dedi ve ameliyathaneyi hazırlattı epidural sezeryan olduğum için uyanıktım ekipte doktorda arkadaşım zaten bebeğim doğduğunda ağlamadı ve kordonu çapraz dolanmıştı çok yorgundu bana sedasyon verdiler görememm için bebeğim kucağıma gelince ağladı ve doktor eşime iyiki dinlemişim yoksa bebek normal doğuma dayanamazmış dedi ( tabi bu ameliyat bittikten sonra eşime ben duymadan söylediği ben sonradan öğrendim ) yani size tavsiyem normal doğurucam sağlıklı diye diretmeyin bebek kaldıramayabiliyor herkesin bünyesi bir olmuyor kalbinizi ve en önemlisi bebeğinizi dinleyin herşey normal giderken ben kalbimi ve hislerimi dinlemeseydim bugun kucağım boş kalabilirdi buda bana travma oldu şuan 10 günlüğüz ve aklıma geldikçe hala ağlamak geliyor içimden dilerim hepinizim çok güzel pozitif doğumları olur benim gibi korku ve üzüntüyle hatırlamazsınız ❤️