Kızlar iyi aksamlar 16+6. haftadayiz 1 hafta önce kanamam oldu doktor progestan fitil verdi kullanıyorum sukur kanamam yok ama karnımda birkac saattir dolgunluk hissi var nasıl anlatsam bilmiyorum ayağa kalktıkca hissediyorum sizin de başınıza geldi mi? yarin doktoruma gideceğim inşallah bir sıkıntı yoktur ama aklıma takıldı