Calkan Kızlar merhaba 25 +2 haftadayım. Hayatımda ilk kez kabız oldum diyebilirim . Bayramdan dolayı kaçamak yapıp sağlıksız beslendiğim için olabilir. Bugün hayatımın en kötü günüydü diyebilirim çok acı çektim makatım da hasar gördü zaten . Bu durumda doktora gitmelimiyim ? Ne tür bir yol izlemeliyim . Bu tür durumlarda fitil kullanılır mı? Zeytin yağı içtim ama bir daha tuvalete gitmeye korkuyorum. 🥹
Pinklove Calkan Ben olmuştum öyle. Doktorum fitil önermişti fitili kullandım 2 günde zar zor çözüldüm yanı sıra yoğurt da yedim Yoğurt iyi yapıyor.
Mahsa Calkan ay canım hiç sorma ya bende 26 haftadayım ama acayıp kabizim😖ama meyve ve sebze çok yiyiyorum ardından da su içiyorum biraz yardımcı oluyor.sen bademi de dene,her gün en az 5,6tane ye iyi geliyor
Mello29 Calkan bütün hamileligim kabızlikla gecti 4 gün 5 gün yapamadigim oldu dogurdum bu sefer kabız degilim ama tuvalete girecek vaktim imkanim olmuyor bazen benim minnos bagirsaklarima tepki olarak var😂
sulekzl Pinklove bende sorayım dr. yoğurttan tiksindim zaten bişey tüketmiyorum sebze vs kokuyor gibi yiyemiyorum
sulekzl Pinklove ev yapımıydı ondan sonra tiskindm hazır bile tüketwmiyorm hafif bi üşütmede hemen sanki o asit gibi agızma doluyo degişik
Ruya_burcu45 Calkan sabah erken vskitte lavabo için uyandığımda elma yada armut yiyorum, 1 bardak dolusu su içip geri yatıyorum. 1, 2 saat sonra da kalkıp kahvaltı yapıyorum. Bu şekilde bagirsaklarim yumusuyor. Çok rahat ettim gerçekten