Busraemirim bi kere bu kilo olayı tamamen tahmin.. ona bakıp bu çocuk çok zayıf diyen doktora he he diyip geçin.. böyle söylüyorum çünkü kızım 25+5 haftalık doğdu doğduğu günün sabahı şikayetle doktora gittim, herşey iyi görünüyo ama bebek biraz küçük 700 gr dedi.. 2 saat sonra herşey iyi diyen doktor bozuntusu, bebeğim acil normal doğumla geldi.. küçük dediği bebek 36 cm ve 980 gramdı… Bu hamileliğimde doktordan bana boy kilo bilgisi vermemesini rica ettim.. kafam rahatladı.. sağlığı yerinde mi, herşey normal mi bilgisi gayet yeterli..