Mothertea Perşembe 20 özel tıp merkezinde Pazartesi 187 sağlık Ocağında Geçen hafta böyle sonuç alarak öğrenmiştim sizce artış nasıl. Tekrar kan versem mi iyi artmış m
myangelson Mothertea artış güzel canım ama aynı yerlerde verseydin karşılaştırması çok daha iyi olurdu genelde doktorlar aynı yerde mümkünse aynı saatlerde verilmesini istiyorlar
Meleklerininannesii Mothertea Artış çok güzel ama aynı yerlerde vermeye özen gösterin daha net sonuç alırsınız 🙏🏻 Hayırlı olsunn 🌸
turkuaz_ Mothertea güzel artmış canım daha fazla vermene gerek yok 1 hafta sonra doktora gidersin kese görünür inşallah
Mothertea myangelson ya canım çok para aldılar bende vermek istemedim açıkçası Sağlık ocağına vereyim dedim
myangelson Mothertea anladım canım doğrudur çok fazla arttı ücretler. Son adet tarihine göre kaç haftaliksin baktın mı ?
Mothertea myangelson verdiğimde 3lü haftalardı canım şuan 5 haftalık gözüküyor doktor yarın gel dedi de ben 1 hafta beklemek istiyorum ilk oğlum da alttan bakmışlardı öyle istemiyorum ondan biraz bekleyeyim dedim
myangelson Mothertea sen bilirsin canım aslında 5 haftada karından gozukebiliyor kese benim görmüştük karından ama sen bilirsin. Bu arada alttan muayene niye istemiyorsun bir sıkıntısı olmuyor ki
Mothertea myangelson utanıyorum desem 😂 asistanı da yanında oluyor çok geriliyorum yoksa başka sorun yok ben kese ile bebeğin kalp atısını da görmek istiyorum Allah nasip ederse
myangelson Mothertea yaa anladım canım utanacak birşey yok ya sonuçta keyfi olan bir durum değil 😅 yani o şekilde istersen o zaman bı 7-8 haftaları beklemen gerekiyor kesin kalp atışı duymak istiyorsan 😅
Mothertea myangelson amin Canım inşallah sana da en hayırlı zaman da hayırlı şekilde bir evlat nasip eder inşallah rabbim
Nzkyrdru Mothertea ben henüz hiç doktorla görüşmedim özel hastanede beta bastırırken progesteron da baktırdım beta yükselirken progesteron düştü tedirgin oldum o yüzden sordum
Nzkyrdru Mothertea 2 ay önce düşün yaptım her hafta doktora gitmiştim bunda biraz geç gitmek istiyorum açıkçası
myangelson Mothertea amin canım Allah razı olsun çok teşekkür ederim 🤍benim hikayemi biliyor musun sormadan böyle soyleyince şaşırdım bı 😊