Zkye43 Kizlar hamilleginde kan pihtilasmasindan dolayi enox 4000. Kan sulandirici igne kulllanan oldu mu yada var mi? Göbekten yaptirmak tehlikeli mi acaba?
Mrvnrtprak Zkye43 ben enox oksapar ve clexane hepsinden kullandım hala da devam ediyoruz. Doktorum göbekten yapcaksın dedi hep göbekten yapıyorum. Bi sakıncası yok aksine direkt bebeğe faydası var çünkü ipne vücutta dolaşmak zorunda kalmıyor.
serapinci Zkye43 ben göbekten yapıyorum 30 haftalığız en başından beri yapıyorum göbekten bir sorunda olmadı şükür 🙏🏻
TMGBA Kan pihtilasmam icin Cleaxne 4000 kullaniyorum bn bacaktan yapiorum ama gobekten yapmakta bi sakincada yok yapanlar var gobek deliginin 4 parmak sagindan solundan yapabilirsin