Baharoo Ali Kolusarıyı unutmuşum ya. Ondan da memnun olmayan kimseyi duymadım. Ama anladığım kadarıyla genel olarak kadın hastalıkları konusunda memnunlar, gebelik takibi konusunda çok bir yorumunu duymadım kendisinin, muhtemelen pahalı olduğu içindir 😂. Mehmet Kalo için de Ali Kolusarı gibi yorum yapabilirim.
Suleglpk_22 Hayat Hastanesi özel evet, Gürcan beyin soyadı Türkyılmaz. Yani ben ona gittim, memnundum. Bebeğin her şeyini anlattı, cd ve fotoğraf verdi. Sanırım Ali Kolusarı da ayrıntılı muayene yapıyor.