Kızlar 5 aylık hamileyim eşim asker 3 aydır yanımda yoktu yeni geldi bayram tatili için bende doktorla o gelmeden konuştum ilişkiye girebilirmiyim diye sakıncası yok dedi neyse ilişki oldu ardından benden su gibi bsy geldi anlam veremedim sonra içim içimi yiyince aceba amniyo sıvısı mı dedim dün acile gittik 2 defa alttan muayene yaptılar birde test yaptı akıntı amniyo sıvısı mı diye sonra test negatif çıktı amniyo sıvısı değil dedi ama ultrasondan bakınca sıvısj biraz az gibi dedi kafa bin beşyüz oldu aynı durum başına gelenler ? Bu tarz sıvı azlıgında ne yapılması gerekiyor ???