minnakannesi08 Benazir_507 benim 3 ay sonra oldu bir sıkıntı yaşamadım 40 haftalık olduk hayırlısıyla dogumumu bekliyorum
262223-- Benazir_507 geçmiş olsun bende 31 Ekim’de 5 haftalık düşük yaptım kürtaj oldum 1.5 ay sonra tekrar hamile kaldım 2 regl dönemi geçirmiş oldum rahimin kendisini toplaması için doktorlar 2.3 ay bekleyin diyorlar
arirangg Benazir_507 Profesör Osman Develioğlu hoca var instagramda. Hiçbir şekilde beklemeye gerek yok diyor. Ben kürtajdan sonra 1 kez adet oldum ve hamile kaldım
Pnar01 Benazir_507 ben varım canım başta az birşey leke geldi doktora gittim sağlıklı dedi çok şükür 36 haftalık olduk bile 🤲🧿
Benazir_507 1.5 ayda 2 regl dönemi nasıl oluyor? Adet döngünüz kaç gün ? Bazı sitelerde erken düşüklerde (6-7 haftaya kadar)beklemeye gerek yok diye yazılar okuyorum ama bazı doktorlarda direk alışmış gibi 3 ay bekleyin diyorlar.
Gencoglugizem Benazir_507 onun doktorla bi ilakası yok eğer bebeğin daha sağlıklı bir yerde büyüsün diye ve kendini de düşünürsen evet en az 3 ay geçmesini bekle ben de 2 hafta önce düşük yaptım 7 haftalıkken ve kolon başına kadar düşünmüyorum rahimin kendini daha iyi toplamasını düşünürsen
Gencoglugizem Gebeliğin bir acelesi yok aceleye getirme sen sağlıklı bir alan oluştur ki oda sağlıklı olsun öyle düşün belki yaşınız büyüktür bilmiyorum ama bence gerek yok
siyahinciii 4 Kasım da 8 haftalık bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim zorunlu kürtaj oldum bir adet dönemi sonrası hamile olduğumu öğrendim 13. Haftada tek yumurta ikizi olduğunu öğrendim şükür 19. Haftanın sonlarındayım bir sıkıntımız yok bakalım
Aysegul57 Benazir_507 doktor tavsiyesiyle olmadı ben 31 ocakta düşük yaptım kendi kendine kürtaj olmadan 28 şubatta tekrardan doktora gittiğimde değerim yüksek çıktı korkmuştum hemen tekrar hamile kaldım diye ama doktorum sorun olmaz sağlıklı ilerlerse biraz ara olsa iyi olurdu demişti sadece şuan çok şükür sağlıklı 13. Haftaya girdik 🤲🏾
323832 Benazir_507 doktor 2 ay korun demişti ben 4.ayda korunmayı bıraktım 5.ayda hamile kaldım şuan bebeğim 27 günlük oldu bile