Serap06 Merhaba ben tup bebek ile hamile kaldım geçen hafta cuma günü kanama oldu bu pazartesi dojtor kontorele gittim 8+4 günlük olması gerekirken 6+6 haftalik çıktı doktor sağlıksız gebelik olabilir dedi tup bebek tedavisi yapan doktor acımasızca söyledi böyle olup sağlıkla evladını kucağına alan varmi gelişimi için napmaliyim yardım edin lütfen çok zor kavuştum rabbim bana onun acısını vermesin
Cyla2014 Serap06 bence sen hiç canını sıkma. Bazen ultrasonda ve sat ile bir olmayabilir büyüdükçe o fark kapanıyor zaten. Örneğin ultrasonda 20+5 gösterip ama normalde 19 haftalık ve ya 21 haftalık olabiliyor
Caciinnn Canım aynısını geçen acile gittiğim doktor söyledi bana ağlamaktan canım çıkmıştı ertesi gün kendi doktoruma gittim pozitif şeyler söyledi içine sinmeyince git başka doktora anca moral bozmayı biliyorlar bazen