Ekut Benimde ilk bebegimdi hemşire bakıp sütün var demişti demisti insanlar iyi bişey değil diye bakıyorlar mamaya ama keşke mama verseydim kan şekeri dusmeseydi iki kere düşmüş hemde gözlerine vurmuş dedi doktor gözlük kullanıyoruz mama ilk etapta sutunuz yoksa hemşireler getiriyor ama alın bence yanınızda bulunsun yada bakın duruma göre eşiniz gider alır doğumdan sonra hemen golden goad önermişti doktor yengeme meme reddi olmuyormuş içinde şeker bulunmadığı için yengemde bende çok rahat biraktirdik mamayı