Bende tüp bebek ile hamile kaldım ama 12.gun kan verdim siz çok erken vermişsiniz buda strese sokar sizi. 12.gun 899 14.gün 2400 küsür çıkmıştı. Kendi doktorunuz dışında başka doktora danışmayin lütfen , banada bu değerler ikiz bebek degerleri dediler sanki doktorum kadar bilgileri varmış gibi ve tabiki ikiz cikmadi. Değer artislariniz iyi görünüyor ama sabırlı olun nolur 12.günü beklemekte fayda var ondan sonra doktorunuz 48 saatlik artisinizi isteyip takip edicektir. Herşey gönlünüzce olsun 🌸