Ben de şubat ayında taş düşürdüm. İnanılmaz korkunctu 2 gece ağrıyla uyanıp ambulans diye yalvardım eşime ve anneme düşünün. Bol su, hareket önerdi ozaman 8 haftalık falandım başka bi ilaç verememislerdi cünkü. Bir de serum almıştım. Ağrı olunca da parol aldım. Böbreğime yanlarıma sıcak su torbası koymuştum. 10.günün sonunda düşürdüm taşımı :) kavanoza yapıyodum görebileyim diye afedersiniz ön taraftan gaz cıkarır gibi pufff diye bisey oldu ve taş kavanoza düştü😂