Esraod yldzdlb prima ama son haftalarda doktora kilosunu sorun lütfen prima diğer bezlerden biraz daha büyük oluyor. Ben erken aldığım için minik bir paket 1 ve yenidoğan alıp koydum.
Mavidunyamm yldzdlb Prima çok güzel ama asiiriii pahalı. Molfix zaten onun yan ürünü. Ben Molfix kullanıyorum bebeğime gayet guzel.
Ess91 yldzdlb prima 44adet 160lira molfix 88 adet 160lira e bebekte. Eger bebegin ozel bi alerjisi yoksa tabiki molfix
yldzdlb Ben Allah nasip ederse 4 ay sonra doğum yapicam ama şimdiden almak istedim bugün civilde 134 TL ydi molfix 88 adet arasında kaldım prima mi molfix mi diye sizlere danışmak istedim 💜
elayaz_ yldzdlb ben primayla başladım bebeğime git gide daha pahalı olunca sıradan tüm bezleri denedim hepsi pişik ve sızdırma yaptı en sonunda molfix pure softla tanıştık nerdeyse primayla aynı kalite incelikte ve hiç pişik yapmadı onu tavsiye edebilirim