Gamze_cnky Elenora ben ne kilo aldım ne de verdim , erkeğe benzettim dedi ama 16 yı bekliyorum 14+1 suan ☺️
Ess91 Elenora Elenora 12haftada cinsiyeti soyledi doktorum erkek olcakmis. Suan 15haftadayim kayda deger bi kilo almadm 1 kilo fln farketmistir belki
ipekbocegim Ben de 13+4teyim. 2 kilo vermiştim bayram sırasında aldım heralde onları aynıyım yani🙈 cinsiyete gecen hafta erkeğe benzettim dedi ben de 16. Haftayı bekliyorum 🥰
Arassimo Bende ayni kilodayim 6+1 iz bugun.. cinsiyeti fetal dna testi ile ogrendik ama kontrolumuze haftaici gidecegiz doktorum daha o zaman gorup soyleyecekti
Ervaduru Kilo almadım h cinsiyet soykemedi 12 haftada gittim 16 da gidecegim gaz sancısı gibi sol tarafım agrıyor ve batıyor
Didemmm88 14+3 üm. Kıza benziyor dedi ama kesin değil. Salı günü fetal DNA sonucu var ayrıca 16. Hafta kontrolde kesinleşir. 1,5 kg aldım
e_dmr Elenora 13.haftamda kıza benzetti. 15+0′ım suan. Bu surecte 7 kilo vermistim. 3 hafta sonra gitmeyi dusunuyorum. Bakalim ozamam netlesir
Elenora e_dmr çok kilo vermişsin ilk etapta 3 kilo verdim ben ama şuan değişiklik yok çok kusmama rağmen
Elf0404 Elenora 16+2 yiz yarın gidicez cinsiyeti öğrenmeye Bulantım çok olduğu için ben 4 kilo verdim
Freefam 16+6 dayiz 3 kilo aldim 11. Haftadan itibaren kiza benziyo dediler 15+2 de cinsel organini net gorduk kizim olacak insallah🐣
Elenora Freefam ya bu haftadan sonra değişir mi acaba ben çok kötüyüm sürekli değişmez değil mi herkes bir cinsiyet dedi de bana
Entige Elenora 14+5 haftadayım kilo hic almadım cinsiyyet 13 haftada erkek denldi 80% 16haftayı bekliyom daha net o zamn belli olur.
Hmyraltnts Elenora 16+4 deyiz bu zamana kadar 6 kilo verdim yeni yeni yemeye başladım 1-2 kilo almışım🤷🏼♀️ 14+5 de cinsiyetimizi öğrendik oğlumuz olucak inşallah🥹