Kckhtc Kızlar normal doğum yaptım ve oğlumun gövdesi kanala sıkıştı ıkınamadığım için omzunu hareket ettiremiyor yaşayan var mı yarın hastaneden taburcu olucaz direk başka hastaneye götürcez
onelastgoodbyy Kckhtc doğum yaptığınız hastanede cocukcu ya da yeni doğanci yok mu? Gelip bakmaları lazım neden başka hastaneye götürüyorsunuz?
Esoo06 Kckhtc canım hayırlı olsun bebeğin saglikla büyüt. Bu omuzda olan hasar bağlı değişiyor ufak Bi hareket kisitliligi ile de çözülebilir bazen fizik tedavi gerekiyor egzersiz vs öneriyor yaptırıyor düzenli
Kckhtc nilsmomy telefonu açmadılar çıktıktan sonra geldi çocuk doktoru düzelir diyorlar zamanla ama benim içim acıyo tek kolu assa da tek koku yukarda😔
Kckhtc onelastgoodbyy emg diye bişey varmıs ona yönlendirdiler oda bu hastanede yokmus bişe olmayabilir de siz yine de gidin demişler eşime
Esoo06 Kckhtc ihmal etmezsin zaten sinir hasarı va rmi diye bakar emg de inşallah basit Bi şekilde çözülür.