![- ] Folidece ile başladım. İçerisinde +B12 bulunuyor. Daha sonra Folbiolla devam ettim. Dozu fazla olduğundan ya 1 gün ara ile yada günde yarısını kullanmanız gerekiyor. Folbiol şişkinlik ve sivilce yaptı. O yüzden bıraktım. Şimdi Max başladım. Vitamin ve Omega takviyeli bir ürün. Benim gibi yan ektiler yaşayan var mı ? Buda yan etki yaparsa foldiceye geri döneceğimi yazmıştım. - [ ] Hazımsılığınız Max sayesinde azalıyor. Herhangi bir şişlik ve yan etki yapmıyor. Sadece ilaç öncesi veya sonrası saatlerinize yakın süt tüketmeyin. İçinde omega 3 olduğu için ağızda koku yapabiliyor. Yani bir nevi hamile olanların midesini bulandırabilir. Ürün harika. Hamile kaldıktan sonrada ilk 3 ay doktorum devam et derse devam edeceğim. Sizde durumlar nasıl? Yan et ki yaşayan var mı?
[] Haplar, kuru yemişler, düzenli süt içmeler derken daha gebelik olmadan çok hızlı kilo almaya başladım. 😭😭😭😭😭