Casu Korunmayı bırakalı ⅘ ay oldu. Fakat “hamilelik” olmadı. Bugün yumurtlama (ovulasyon) testi aldım. Adetim Çarşamba günü son buluyor. Testte hangi gün başlamalıyım? Çatlama ve yumurtlama olayı nedir?
ParildayanYildiz Casu adetin bittiği gün başlayabilirsin hergun aynı saatte 2 saat öncesinde sıvı almadan yapmalısın.Yumurtlama ve çatlama günleri en yüksek şans olan günler o günleri değerlendirmelisin
ParildayanYildiz Casu yumurtlama olduğu gün iki çizgi de eşit koyulukta oluyor, çatlama gününde de 2.çizgi tekrar silikleşiyor
ParildayanYildiz Casu adetin bittiği günden sonra yumurtlama görene kadar 2 günde bir fln ilişki olmalı canim yumurtlama gördüğün gün ve çatlama gününde üst üste olmalı ki şans artsın sonrası bekleme süreci inşaAllah hayırlısıyla tutunur sana🥰