Kızlar 33 haftam dolmak üzere. Bir iki haftadır artık ayakteykende bebis karnim oynuyor . Normalde oturunca hissedilir ya. Mesela az önce hafif yürüyüş yaptım karnim
Sertleşiyor ve çocuk baya hareketleniyor ama baskı şeklinde canım da yanıyor. Bu ikinci gebelik. İlkini unuttum sizde de oluyo mu ya böyle 🧐