16+1deyim bugün midem bulandı bir de yolculuk yaptık saatlerce gelemedik trafikten. Eve gelince dayanamadım kustum. Kusarken akıntım geldiğini hissettim şeffaf su gibi gelmiş idrar değil diye düşünüyorum çamaşırım ıslandı baya. Bu bildiğimiz su gelmesi değildir dimi kusarken de olmaz heralde ya kötü düşünmemeliyim ? Başka bir şey yok ağrım sancım kan gelmesi falan 😞