Withaysa Kızlar merhaba, öncelikle hayırlı bayramlar 🥰 Bebeğim için 1,5 2 hafta önden gidiyor dendi. Bu şekilde olup erken doğuranlar var mı? Erkek bebek geç doğar diyorlar ama size de danışmak istedim. Şuan 27 haftalık gebeyim.
femme Withaysa bebek neden iri açaba haftasına göre. Şeker yüklemesi yaptiniz mi siz . Bende 27 +3 hataligim 5 gun önce 975 gramdi oğlum sizin kac gram suanda
Withaysa femme şekerim yok tamamen genetik, babası da bende uzunum ki ailelerimiz de aynı 😊 22 haftalıkken 600 gr 32 cmdi 24 haftalık gözüküyordu, yarın tekrar kontrolüm var bakalım ne durumda