Linabebek1 Kızlar 45 günlük bebeğim var kaşında ve saçında konak çıktı özellikle kaşları yoğun kızarıklık oldu nasıl geçer mustelanın stelatopia kremini önerdi doktor geçmedi çoğaldı bilenler lütfen yazın 😭
Esraliiii Linabebek1 zeytinyağı ile masaj yap canım sonra yumuşak temiz dış fırçasıyla tara yıka hiç bir şey kalmaz
BbabyMom Linabebek1 heaven on earth bebek kopuk sampuan canım tavsıye ederım bıkac kullanımda hemen faydasını göreceksin 👌🏻
Anneyimbennanne Linabebek1 Biıttım sabunu var . Hakikisini bul ama onunla yıka saçını gözüne kacirmadan çok abartmadan çok işe yariyor. Dua edersin bana. Dene
Linabebek1 Esraliiii 1 kerede geçer mi kuzum ya anne sütü sür dedilerde mikrop kaptırırım diye sürmedim
Esraliiii Linabebek1 canım zaten anne sütü alan bebekte olur konak tekrar etsede o kötü bir şey değil geçici geçiyor