ebrucan canım ben gittim bi kaç ay önce çok sakliklisin yumurtalıkların rahimin tertemiz hamile kalabilirsin dedi bu ay ilişkiden hemen sonra pembe bi kanamam oldu doktora gittim sah yumurtalıkta 3 cm kist var dedi ilaç verdi ve dört gün sonra tekrar çağırdı gittim 4 günde kistimin 1.5 cm büyüdüğünü soyledi yani 4.5 cm olmuş çok hızlı buyuyo ilacta vermedi adet olmazsan bebek için bakicaz kistle birlikte hamile kalmis olabilirsin dedi herkeste bebektir o diyo kafam karıştı açıkçası.