Hanımlar ben 6 gün önce ovitrelle çatlatma iğnesi vurdurdum ve bugün gebelik testi yaptım.Kaset tipi ve erken gebelik testi yaptım ikisinde de silik bir çizgi çıktı çatlatma iğnesinden dolayı öyle çıkmış olabilir mi daha sonra gıdıp kan testi verdim .Beta hcg 8 çıktı. Doktor oladabılır gebelik olmayadabılır dedi başına böyle bisey gelen var mı
