kızlar kan sulandırıcı olark geçiyor.Bu ilaçtan yazmış idrar yolu enfeksiyonu çok fazla. Bu sebepten mi yazdı bilmiyorum ama.Prospektusunde hamileliğin son 3 ayında kullanılmaz yazıyor.Kanla alakalı bı skintim da yok aslında.Baska sebeple kullanan var mı ?