recepoge kızlar bisey duydum metro life ve meydan hastanesinde doğum ücretsiz mis bilginiz varmı acaba normalde şanmed hastanesine gidiyorum💕
Kizil recepoge doktora sordum giriyonmu doğuma diy3 ebeler giriyo çok isteyen olursa giriyom dedi ama ebelerimiz çok iyi dedi fiyatı vezneye sordum doktor girerse fiyatı doktor belirliyomus
Sezgin Berataras lotusun da sancı odası çok küçük yürüyecek sancını karşılayacak yer yok diyorlar. Acaba ebeleri nasıl🤔🤔
Minikomom Sezgin hangi doktora gittin ve ebemım doguma girmesindense doktorun girmesi daha iyi degil mı
Sezgin Minikomom imran hanıma gidiyorum 30. 32. Haftama kadar imran hanımda devam edip doğum için antebe gitmeye karar verdim en son.