femme unlusura 27+3 olduk bizde 30 lu zamanları heyecanla bekliyoruz . Hazırlıklarımız bitti yıkama ütuleme faslına geçiyor yapmak istiyoruz 💕 siz ne yaptınız 😇
unlusura femme bizde hazırlıkların daha yarısı bitti sayılır alıncak hala bir şeyler var 🙈 ama ütüleme ve yerleştirme kısmı en heyecanlı kısım bence 🙈🥰
femme unlusura ben odasına oyle etiketlerle yıkamadan düzeni oldu diye dizdim bakalim yavas yavas insallah 30 dan sonra başlarız 🥰