Brvntncy kelin ilacı olsa bacım 😂
Ya evet bende 30da gittim bundan sertleşme oluyordu sonra harekette vardı nst de sancım çıktı yatış verdi o günden beridir hala oluyor 35+1 oldum bugün bayağı çok oldu doktorlar genelde düzenli değilse önemsiz diyor veya ağrı yoksa takılmayın diyorlar bende arada kaldkm