yyasolii Arkadaşlar 19 haftalık hamileyim sabahtan beri bebeğimin hareketini hissetmedim normal mi sizce diğer günler gayet güzel hissediyordum evde fetal doppler var onla kalp sesini dinliyorum gayet güzel atıyor evham yaptım
Skrblt yyasolii bu haftalarda düzenli hareket hissetmemeniz normal. Uyuyordur. Kalp atışı varmış zaten evham yapmanıza gerek yok
Cgdm07 yyasolii bu haftlarda normal benimki 25 ten sonra düzene girmişti kalp atışında problem yoksa sorun yoktur 2 gün 4 günde hissetmeyenler var
maviruya yyasolii Bu haftalarda düzenli olmaz zaten hareketleri ama tatlı yeyip solunuza doğru uzanırsanız belki hareket eder
yyasolii Skrblt bilmiyorum normalde duyuyordum 1 hafta tatil yaptım belki yordum onu istemeden şimdi dinlenmeye geçtim sesi soluğu çıkmıyor korkutuyor ilk çoçuk olunca insan korkuyor
Melal Ben ilk hareketini 18. Haftamda hissetmiştim ama 22. Haftaya kadar gün aşırı hissetttiğim bile oldu daha çok erken endişelenmeyin
Anneumut2318 Benim bebe de dengesiz gün olur ard arda akşama kadar ufak ufak kendini hissettirir gün gelir o gün hiç hareket etmez 20 den sonra tam hareket eder diyorlar bakalım 18-2 az kaldı 😃
1asel-duru Her gün aktif olarak hareket etmiyolar siz çok hareketli olduguz da ya da aç olduğunuz da çok hareket etmeyebilir kalp atışı varsa korkmayın biraz dinlenin biseyler yiyin karniniza dokunun solunuza uzanın
MerveD007 yyasolii aynı şeyleri ben de yaşadım 20. Hafta bitiyor ona rağmen bizim de öyle sanki önce daha çok hareketliydi hissediyordum.kaç gündür hareket yoktu bişey mi oldu acaba diye içime kurt düştü benim de ama bugün hafif tekme hissettim.
Azeri Merhaba ben 26-4 haftalik hamileyim duzenli hìs etmiyorum hareketleri,ara sira his ediyorum normalmi?
Papatyaaa__ Azeri bende 26+6 mesela benim bebek çok haraketli 2dk durmaz😍🥰Ama şimdi çocuktan çocuğada fark var bazıları enerjik olur bazıları tembel yanı sizin bebekte anlaşılan tembel o uüzden uyuyodur Merak etme🌼🤍
Azeri Papatyaaa__ ya tsk ederim Salikla dosun tum bebekler,simdi haraket ediyor Yavas yavaa,Anesi Tenbel ya Uyumayi cox seviyorum Bana cekmis😂😂