Hemsireanneeeee Kızlar 26+5 teyiz bebişimin baş aşağı olduğunu söyledi doktor , kaç gündür baya aşağıda hareket hissediyorum normal midir yaşayan var mı
gamzeliyarim28 O haftalarda baş aşağı olması çok normal ama baskı yapması normal olmayabilir baskı için doktorunuza danışın