Dilekahmet Kizlar doğuma 10 gün kaldı ama tam belirti Nişan,aşırı kasilmalarim veya doğumu tetikleyecek pek bişey olmadı doğumun başlaması için neler yapmam gerek fikriniz nedir🥴
Busel Dilekahmet benimde son 9 ama tık yok🥲😅 normalde 2 mayısta haftası doluyor 8 mayısa kadar beklerim dedi doktorum bakalım geldi geldi gelmedi doğumu baslatcaz mecbur
Papiiii Dilekahmet nişan acaba ne zaman geldi?Ne zaman oluyorki nisan gelmesi ben 35e girdim acaba ne zaman olurki
TeacherrMom Dilekahmet şurada bekleyeyim bıçak batması hissinden ve ara sıra adet olacakmis hissinden başka bir belirtim yok
HavvaK Dilekahmet günde iki kupa ahududu yaprağı çayı için. Bolca merdiven inin çıkın. Çömelerek yer silin. Cinsel ilişki
MerveSinan geliyorgelmekteolan benim de 11 ikinci cocugum ama hicbisey yok.Sadece karnim sertlesiyor.O da uzun zamandir oluyor zaten
geliyorgelmekteolan MerveSinan benim ilki suni sancıyla olmuştu çok zor bir doğumdu o yüzden yine korkuyorum gelmeyecek kendi sancım diye 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Dilekahmet geliyorgelmekteolan geliyorgelmekteolan aynen benimde öğle oldu kızımda ilki bunda onyuzden şunu sancı almak istemiyorum ama daha gelen giden de yok
MerveSinan geliyorgelmekteolan benim de oyle cnm gece 2.30 da suyum geldi.Öglen 12 ye kadar ancak 5 cm acilmam olmustu.Sonra suniyi verdiler.Tabi cok fenaydi.Aksam 17.05 de kizimi kucagima alabilmistim.5 saat de suni cektim yani.Ama ilk dogumlar hep daha zor sanirim.
MerveSinan geliyorgelmekteolan insallah kendi sancilarimizla hızlı bir acilmayla bebislerimizi kucagimiza aliriz 🤲
geliyorgelmekteolan Dilekahmet bende bende 🤦🏻♀️ Ama doktor en fazla 40’a kadar beklerim gelmezse yine suni veririm dedi 🤦🏻♀️
geliyorgelmekteolan MerveSinan evet herkes öyle diyor 2. Doğum daha kolay olur korkma diye ama bilmiyorum bakalım . İnşaAllahh hayırlı doğumlar 🌸🌸🌸
Betulkaraa34 Benimde 18 gun kaldi doguma hem korku hem endise heycan hepsi bir arada nasil olucak bilmiyorum yaaa ilk dogumum 🙄