MerveSoner45 25+3 haftalık hamileyim grip oluyorum sanki öksürükte var vicks kullansam zararlımı acaba ilk aylar zararlıda nette son zaman kullanılır yazıyor size sormak istedim bide
Sezen01 Bende oldum o şekilde eşim netten baktı kullanmak sakıncalı dedi kaya tuzundan tuzlu su gargarası yaptım hiçbir ilaç yardımı olmadan geçirdim çok işe yaradı 🙏🙏😇
ozlem_d Sakıncalı cnm kullanma. Benim de bel ağrım vardı internetten baktım öyle yazıyordu kullanmadım her ihtimale karşı