Sevilayms Kızlar kulaktan ölçenlerden almak istiyorum Sanki daha güvenilir geliyor bana, siz neler dusunuyorsunuz ne aldınız 🙋🏼♀️ Omron ya da braun ?
Aynenkanka Sevilayms bize en doğru ölçen kulak ya da kol altı demişlerdi braun thermoscan 7+ kulaktan serisini aldık kendimizde test ettik onayladık 😄
femme Sevilayms omron koltuk altı aldim. Esimin yegni ebe onlar kullanıyormuş tavsiye etti çok memnun oldufu için aldim bende
Sevilayms Aynenkanka Tesekkurler canım bır bakayım, ekstra kulak içi aparatgerekıyor heralde birde. Eczanedne falan mı aldınjz
Sevilayms femme Bende duydum o modeli ama cok uzun sürüyormus ölçümü diğerlerine göre heralde , siz hangi modelini aldınız acaba
cherryblossom7 arkadasım braun prt1000 kullanıyor kol altından memnun . Dün e bebekte indirimdeydi aldim 224 tl