Handanh Ben bugun kremini ve fitilini alacağım nöb eczaneden doktor kullan dedi sana da dediyse endişe etme kullan
Handanh guzelanne01_ bende ilk etapta kullanmamak için bir hafta bekledim ama daha kötü oldum ve doğumum yakın şimdi endişelenip kullanmayarak doğum esnasında veya daha sonra geridönüşü olmayan bir yolada girmek istemiyorum. O sebeple doktora güvenmek en güzeli 😊
Tubagns1508 Gynomax kullandım ben canım artık çok rahatsız edici bir duruma gelmişti doktorumda bunu yazınca ona güvenip kullandım hiçbir sorunda yaşamadım
guzelanne01_ Tubagns1508 Sanırsam aynı etkenlerdir doktorumda bu konuda çok hasas aslında ama gebelikte ilaçtan korkuyorum açıkcası
Tubagns1508 guzelanne01_ bende çok korkuyordum ama şükür korktuğum gibi olmadı doktoruna güven canım ♥️