@ES_es-Es merhaba canım benim ilk gebeliğim tedbir amaçlı atılmamıstı ama acilde değildi açılmam olmustu ama kapandı ilaçla kısalma olunca doktor 18. Haftamda attı doktor yarım saat ayakta durabilirsin en fazla ama yemeğini yapabilirsin dışarda yemek yiyebilirsin çay kahve içebilirsin dedi bu süreçte ben annemin yanına gidip geldim 200 km yol izin verdi dünde arkadaşımın nişanına gittim 1 saat yani arada dışarda yemekte yedim kahvede içtim bir kaç sefer avmde bir kaç işimide hallettim yemeğimi hep kendim yaptım 31 haftamın içindeyim dikkat ede ede ama genelde hep uzanıp yattım salı günü kontrolüm var 32 olmak üzere olacağım inşallah rahatlatır