Umut_aras ben boş gebelik geçirdim. 6 haftalıkken gitmiştik keseyi görmüştük ama bebek yoktu. Daha sonra bir daha gidemedim ama karnım sisiyordu ve aşeriyodum sadece bulantım halsizligim yoktu. Sonra 13 haftalıkken gittik bebeği görmek için bebek yoktu boş gebelik geçiriyormusum. Kürtaj olmuştum. Daha sonra 4 ay sonra hamile kaldım ve sağlıklı bir şekilde doğdu bebeğim.